Zobrazit menu

Jak zlepšit vaši prezentaci u klientů?

Art D,

Jak zlepšit vaši prezentaci u klientů?

Vizuální stránka je velmi důležitou součástí reprezentace firmy a rozhodně byste ji neměli podceňovat. To, jakým způsobem se prezentujete a jaký vytváříte dojem, ovlivňuje rozhodování potenciálních klientů i obchodních partnerů. První dojem je velice důležitý a často může hrát roli v tom, zda si u vás zákazník něco koupí, rozhodne se využít vaše služby, nebo ne. Vizuální vzhled vaší společnosti má tedy vliv i na vaše finanční úspěchy.

2016/pr-clanky/jak-zlepsit-prezentaci-u-klientu.jpg

Prezentujte se uceleně a originálně

Vždy lépe působí, pokud jsou jednotlivé části vaší prezentace vzájemně propojeny v jednotný celek. Celková reprezentace vaší firmy by měla být nejen jednotná, ale v ideálním případě také neotřelá. Vizuální vzhled firmy by měl být v souladu s tím, jací jste a co děláte. Tzv. firemní identitu tvoří řada věcí, od způsobu, jakým firma komunikuje, přes její firemní a marketingové strategie, image, až po logo, web a v neposlední řadě tiskoviny. Vše by spolu vzájemně mělo ladit.
Bez kterých tiskovin se neobejdete?

Vizitky

Určitě byste neměli zapomenout na vizitky, které se vám budou hodit při vytváření kontaktů. I v dnešní technické době totiž není nic snazšího a rychlejšího, než předání (graficky pěkně zpracovaného) kousku papíru s kontkatními údaji. Nemusíte si nic nikam zapisovat, složitě ukládat do telefonu a lámat si hlavu s tím, kdo se jak na schůzce jmenoval.

2016/pr-clanky/jak-zlepsit-prezentaci-u-klientu1.jpg

Hlavičkové papíry

Firemní hlavičkový papír podpoří vaši důvěryhodnost a dobrý dojem, pokud papír navíc vložíte do obálky s logotypem, váš profesionální vzhled se vyšplhá ještě o stupínek výš. Hlavičkový papír může být barevný či černobílý, lze si ho nechat natisknout ve velkém, a pak už jen jednoduše používat jako náplň do tiskárny. Případně si můžete nechat papír jen navrhnout, a pak si ho tisknout sami, jste-li ovšem vybaveni kvalitní tiskárnou.

Katalogy a brožury

Brožury představí klientům či obchodním partnerům vaši činnost, nabídku, služby, zkrátka cokoli, co máte v úmyslu prezentovat. Tištěný katalog si zákazníci rádi odnesou domů k prolistování. Kvalitní zpracování katalogu rovněž podpoří důvěryhodnost nabídky vašich služeb či produktů.

2016/pr-clanky/jak-zlepsit-prezentaci-u-klientu2.jpg

Desky a letáky

Jak dáte vědět o speciální nabídce, slevě, sezonním menu či akci? Přece prostřednictvím letáku. Abyste měli propagační materiály dát, budou se vám hodit firemní desky, které můžete klientům dávat také jako reklamní předmět, např. spolu s firemními bloky a propiskami.
V souladu s grafickým stylem vaší firmy by měly být také cedule, reklamní plachty či polepy vozového parku. Pokud si s vizuálním vzhledem pro vaši firmu nevíte rady, požádejte o pomoc zkušené grafické studio.

Shrnutí:
• Vizuální vzhled firmu reprezentuje a ovlivňuje rozhodnutí klientů.
• Veškeré firemní materiály by spolu měly ladit.
• Vizuální vzhled by měl být ve shodě s tím, co firma dělá a jak vystupuje.
• Vaši profesionalitu podpoří tiskoviny v jednotném stylu:
• vizitky pomůžou při vytváření kontaktů
• hlavičkové papíry podpoří profesionalitu a důvěryhodnost
• brožury, katalogy předvedou vaši nabídku
• letáky informují o aktualitách
• desky jsou praktické a podtrhnou celkový dojem