Firemní hlavičkový papír spoluvytváří první dojem – a na ten máte jen jeden pokus. S kvalitně zpracovaným a vytištěným hlavičkovým papírem podpoříte dojem profesionality a dobrého jména vaší společnosti. Pěkná grafika v jednotném firemním stylu se pak postará o estetické hledisko. Hlavičkové papíry vám vytiskneme, a budete-li si to přát, také je pro vás navrhneme.
V online kalkulátoru si zvolte: Náklad (cena za ks klesá při vyšším počtu). Formát (klasický A4 nebo vlastní rozměr). Zda budeme tisknout černobíle či barevně. Typ papíru (matný křídový či bezdřevý ). Gramáž (90 nebo 100 g).
Mohlo by se zdát, že tištěným prezentačním materiálům už pomalu zvoní umíráček. Že až na výjimky postačí prezentovat své služby, produkty či libovolný byznys pouze virtuálně. Věřte, že tomu tak není. Papírové prezentační materiály mají své pevné místo v každodenním životě většiny úspěšných firem. Můžete je plně využít ve svůj prospěch, a to nejen příležitostně na výstavách či veletrzích, ale i při naprosto běžném kontaktu. Kvalitně zpracovaná tištěná prezentace vás podrží při jednáních s obchodními partnery a nenásilně přesvědčí koncového zákazníka. Celý článek
Vizuální stránka je velmi důležitou součástí reprezentace firmy a rozhodně byste ji neměli podceňovat. To, jakým způsobem se prezentujete a jaký vytváříte dojem, ovlivňuje rozhodování potenciálních klientů i obchodních partnerů. První dojem je velice důležitý a často může hrát roli v tom, zda si u vás zákazník něco koupí, rozhodne se využít vaše služby, nebo ne. Vizuální vzhled vaší společnosti má tedy vliv i na vaše finanční úspěchy. Celý článek
Už téměř dvacet let, konkrétně od roku 1997, je na trhu pražská společnost Art D – Grafický ateliér Černý s.r.o. Za tu dobu prošla polygrafie zásadním vývojem a změnilo se i chování zákazníků, kteří ve velké míře začali využívat internet. Celý článek
Možná přemýšlíte o tom, jestli jsou hlavičkové papíry v dnešní době ještě potřeba, zda už se nejedná spíše o přežitek z dob minulých. Vězte, že hlavičkový papír je pro firmu stále důležitou součástí její identity. Podporuje profesionální dojem při obchodní korespondenci, která má pro firmu stejnou váhu jako osobní setkání. Celý článek
Víte, co dovede tisková studia pořádně potrápit? Často se opakující chyby při přípravě grafických podkladů… Asi to známe všichni, napříč profesemi, s některými nedopatřeními se setkáváme neustále dokola a komplikují nám život. Nezbývá, než na ně stále upozorňovat, aby se jim předešlo či na poslední chvíli zabránilo. Co takhle si v pěti bodech pojmenovat nešvary, které provázejí přípravu grafických dat pro tisk? Podíváme se na ně společně v našem článku. Celý článek