Využívejte prezentační materiály každý den!
Využívejte prezentační materiály každý den!
Mohlo by se zdát, že tištěným prezentačním materiálům už pomalu zvoní umíráček. Že až na výjimky postačí prezentovat své služby, produkty či libovolný byznys pouze virtuálně. Věřte, že tomu tak není. Papírové prezentační materiály mají své pevné místo v každodenním životě většiny úspěšných firem. Můžete je plně využít ve svůj prospěch, a to nejen příležitostně na výstavách či veletrzích, ale i při naprosto běžném kontaktu. Kvalitně zpracovaná tištěná prezentace vás podrží při jednáních s obchodními partnery a nenásilně přesvědčí koncového zákazníka.
Tišená prezentace a B2B
Hlavičkový papír, firemní desky napěchované letáky, brožury či vizitky. Vše se může skvěle doplňovat v jednotný a profesionálně zpracovaný celek, který podpoří váš branding. V rukou profíků přes obsahovou a vizuální stránku vykvete vaše prezentace do krásy jedna radost. Samozřejmě, prezentace sama o sobě nestačí, je lákavým obalem pro nabízené služby či produkty.
Pokud je ale vaše nabídka kvalitní, může jí pěkný obal výrazně pomoci a vyzdvihnout její přednosti. Čistý ucelený styl totiž dokáže dodat na důvěryhodnosti a profesionalitě. Při obchodních schůzkách pak můžete ponechat své prezentační materiály druhé straně, která si je může později v klidu prolistovat třeba u kávy. Během samotného jednání sice možná můžete některé věci předvést například na tabletu, ale se zanecháním prezentace k pozdějšímu prostudování už je to horší. Obtížné je také posílání odkazů, kde je pak nutné něco stahovat apod. Oč jednoduší je pěkně zpracované propagační materiály prostě položit partnerovi na stůl. Nejinak je tomu s vizitkami. A jak známo, na co si můžeme sáhnout, vryje se nám do paměti mnohem intenzivněji než to, co je virtuální.
Katalog potěší zákazníka
Úspěch s tištěnými prezentačními materiály dennodenně slaví firmy zaměřené na koncového zákazníka. Ať už se jedná o stavební firmu, která v úhledně zpracovaném katalogu představuje pěkně nafocené různé typy podlah či obkladů, prodejce nábytku nebo cestovní kancelář. Koncový zákazník si v prodejně rád ze stojanu vezme nabízený katalog a v klidu domova se nechá zlákat jeho nabídkou.
Leták, brožura či desky – nepodceňujme moc papíru!
Seznámení s výrobky, službami či informacemi zprostředkuje brožura, s akcí nebo jednorázovým sdělením pomůže leták. Desky poslouží k úschově nejen prezentačních materiálů, zároveň jejich prostřednictvím můžete originálním způsobem propagovat, co potřebujete. Mohou pak plnit funkci i upomínkovou, být užitečným a pěkným suvenýrem. A věci, které si můžeme ohmatat a být s nimi v denním kontaktu, působí na naše emoce.
Jaké prezentační materiály používat?
• Vizitky pro předání kontaktu
• Hlavičkové papíry, které dodají důstojnost vašim dokumentům
• Brožury představující vaše produkty a služby
• Firemní desky, podtrhující celkový dojem